ကာလီမယ္ေတာ္အေၾကာင္းကို သိခ်င္လို႔ ေမးၾကတာမ်ားပါတယ္
ဘာသာဝင္ေတြထဲမွာေရာ ဘာသာျခားေတြထဲမွာပါ ကာလီမယ္ေတာ္ႀကီးဟာ အလြန္ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားလွပါတယ္
ဘုရားေက်ာင္းေတြထဲမွာလည္း ကာလီမယ္ေတာ္ႀကီးေက်ာင္းေတြဟာ အလြန္စည္ကားတာေတြ႕ရတယ္
ဘာသာျခားေတြလည္းအမ်ားအျပားလာေရာ
သိသာထင္ရွားစြာ ေစာင္မေတာ္မူတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ မယ္ေတာ္ႀကီးကို အားကိုးၾကတဲ့အျပင္ ရုပ္သြင္ေတာ္ေၾကာင့္လည္း ေၾကာက္ရြံ႕ၾကပါတယ္
ကာလီမယ္ေတာ္အေၾကာင္းေျပာျပပါဆို
ျဗဟၼာ ဝိရွ္ဏု ရွိဝ သခင္ေတြနဲ႔ နတ္ေဒဝတာႀကီးေတြေတာင္ မယ္ေတာ္ႀကီးအသြင္ေတာ္ရဲ႕သေဘာကို ျပည့္စံုေအာင္မသိႏိုင္ဘူးလို႔ က်မ္းစာေတြမွာ အတိအလင္းေရးသားထားပါတယ္သာမန္လူသားတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ ကြ်န္ေတာ္ဟာ မယ္ေတာ့္အေၾကာင္းကို ဘယ္လိုမ်ား ေျပာျပႏိုင္ပါ့မလဲသို႔ေပမယ့္ ေမးျမန္းလာၾကေတာ့လည္း တႁႏၲက်မ္းစာမ်ားစြာကိုကိုးကား၍မယ္ေတာ္ျမတ္ရဲ႕ေက်းဇူးေတာ္ကို ေအာက္ေမ့သတိရကာ ေျဖၾကားေပးပါမည္
(၁)ကာလီမယ္ေတာ္၏ ကာလီဟူေသာနာမေတာ္
******************************
ကာလ၏ စြမ္းအင္(ရွကၱီ)ျဖစ္သျဖင့္ ကာလီဟုေခၚပါသည္
ကာလဟူသည္မွာ အခ်ိန္ဟု ေယဘူယ်အားျဖင့္အဓိပၸာယ္ရပါသည္
ထို႔ေၾကာင့္ ကာလီဟူေသာနာမေတာ္မွာ အခ်ိန္စြမ္းအင္ဟု ေယဘူယ်အားျဖင့္အဓိပၸာယ္ျပန္ႏို
အခ်ိန္သည္ အသက္ျဖစ္သည္ဟု ဆိုႏိုင္ေပသည္
အသက္ဘယ္ေလာက္ရွိၿပီလဲဟု ေမးေသာအခါ အသက္-ႏွစ္ရွိပါၿပီဟုေျဖၾကရာ ႏွစ္တည္းဟူေသာအခ်ိန္အားျဖင့္ အသက္ကိုေဖာ္ျပရေလ့ရွိသည္
အခ်ိန္ကာလေပၚတြင္ မွီတည္၍ သက္ရွိသက္မဲ့တို႔သည္ ေျပာင္းလဲေနၾကသည္
အခ်ိန္ကာလအားေလ်ာ္စြာ ေပၚေပါက္ျဖစ္ထြန္းလာျခင္း တိုးတက္ပြားမ်ားျခင္း ဆုတိယုတ္ယိုယြင္းျခင္း ပ်က္စီးျခင္းတို႔ ေလာကတြင္ လည္ပတ္ေနၾကသည္
ထို႔ေၾကာင့္ ကာလီဟူေသာနာမေတာ္သည္ အသက္စြမ္းအင္ ျဖစ္တည္ပ်က္ျခင္းတို႔စြမ္းအင္ဟု
စၾကာဝဠာအနႏၲကိုလည္း အခ်ိန္ကာလက လႊမ္းမိုးထားျပန္သည္
ေလာကအားလံုးကိုလည္း အခ်ိန္ကာလက ထိန္းခ်ဳပ္ထားျပန္သည္
ထို႔ေၾကာင့္ ကာလီဟူေသာနာမေတာ္သည္ စၾကာဝဠာအနႏၲစြမ္းအင္ ေလာကအားလံုးကိုလႊမ္းမိုးခ်ဳပ္ကိ
အခ်ိန္ကာလျဖင့္သာ ကံၾကမၼာတို႔သည္ အမ်ိဳးမ်ိဳးေျပာင္းလဲ၍ရၾကသျဖင့္ ကံၾကမၼာသခင္မဟုလည္း ေခၚႏိုင္ေပေသးသည္
ကာလီမယ္ေတာ္သည္ နာမေတာ္ ရုပ္သြင္ေတာ္ မ်ားစြာရွိပါသည္
ထင္းရွားလာသိမ်ားေသာ နာမႏွင့္ရုပ္သြင္ေတာ္အခ်ိဳ႕ကိ ေဖာ္ျပရမည္ဆိုလ်င္-
မဟာကာလီ ဘျဒကာလီ ဒကၡိဏာကာလီ ရကၶာကာလီ ဂုဟ်ကာလီ စာမု႑ာကာလီ ျပတ်ဂၤ ီရာကာလီ သၼသာနကာလီ
mahakali bhadrakali dakshinakali rakshakali guhyakali camundakali pratyangirakali shmashanakali
-တို႔ျဖစ္ေပသည္
ထိုအထဲတြင္ တႁႏၲိကာဆရာသခင္မ်ား အလြန္ဆည္းကပ္ကိုးကြယ္ေသာ တႁႏၲက်မ္းစာမ်ားတြင္လည္း မ်ားစြာေဖာ္ျပျခင္းျပဳထားေသာ
ဒကၡိဏာဟူေသာအနက္မွာ အလြန္ျမင့္ျမတ္ေသာ အက်ိဳးေပးတတ္ေသာဟု ေယဘူယ်အားျဖင့္အဓိပၸာယ္ရသည္
ဒကၡိဏာကာလီမယ္ေတာ္သည္ ဒသမဟာဝိျဒာေခၚေသာ အလြန္ႀကီးမာေသာပညာမယ္ေတာ္ဆယ္ပါး
ဒကၡိဏာကာလီမယ္ေတာ္ႀကီး၏အသြင္ေတာ
******************************
မယ္ေတာ္သည္ အနက္ေရာင္ျဖစ္သည္
အေရာင္ေပါင္းစံုတြင္ မည္သည့္အေရာင္မဆို အနက္ေရာင္ႏွင့္ေရာေသာအခါ အနက္ေရာင္သာထင္ရွားေပၚလြင္၍ အျခားအေရာင္မ်ားသည္ အနက္ေရာင္တြင္ ေပါင္းစည္းဝင္ေရာက္ေပ်ာက္ကြယ္သြ
ထို႔အတူ မည္သည့္စြမ္းအင္မဆို မယ္ေတာ့္ထံ၌ ေပါင္းစည္းဝင္ေရာက္သြားရသျဖင့္ စြမ္းအင္အားလံုးတို႔ကို လႊမ္းမိုးႏိုင္ေသာအထိမ္းအမွတ္အျ
မယ္ေတာ္သည္ရွိဝသခင္၏ရင္ပတ္ေတာ္ေ
ရွိဝသခင္သည္ တန္ခိုးသိဒၶိအားလံုးတို႔၏ပိုင္
ရွိဝသခင္သည္ ထိုသို႔တန္ခိုးသိဒၶိမ်ားျပည့္ဝေ
က်မ္းစာမ်ားတြင္ ရွိဝဟူေသာနာမေတာ္၌ "ဣ"အကၡရာသည္ စြမ္းအင္၏အထိမ္းအမွတ္ျဖစ္သည္
ရွိဝတြင္ ဣ အကၡရာကို ျဖဳတ္လိုက္ပါက ရွဝ ဟုျဖစ္သြားသည္
ရွဝ ဟူေသာအဓိပၸာယ္မွာ အေသ အေလာင္း ဟု အဓိပၸာယ္ရသည္
စြမ္းအင္ရွကၱီ မရွိေတာ့လ်င္ ရွိဝသခင္သည္လည္း အေလာင္းတစ္ေလာင္းကဲ့သို႔ ျဖစ္သြားမည္ဟု က်မ္းစာတြင္အတည္အလင္းေဖာ္ျပထား
မယ္ေတာ္၏ေျခေတာ္နင္းထားေသာရွိ
ရွိဝသခင္သည္ အေလာင္းအသြင္ျဖင့္ မယ္ေတာ္ေျခေတာ္နင္းရာ၌ လွဲေလ်ာင္းေနျခင္းမွာ ကာလီ၏စြမ္းအင္သည္ ငါ၏ရင္တြင္း၌တည္ရွိသည္
ကာလီ၏စြမ္းအင္မရွိပါက ငါသည္ပင္လ်င္ အေလာင္းတစ္ေလာင္းကဲ့သို႔ ဘာမွ်မစြမ္းႏိုင္ ဟု ကိုယ္ေတာ္မွ ေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္
မယ္ေတာ္သည္ရွိဝသခင္၏ရင္ပတ္ေတာ္ေ ပၚတြင္ ဘယ္ဘက္ေျခေတာ္ကိုခ်ထားကာ ေျမျပင္ေပၚ သို႔မဟုတ္ ရွိဝသခင္၏ေျခေတာ္ေပၚတြင္ ယာဘက္ေျခေတာ္ခ်ထားသည္
ေျမျပင္ သို႔မဟုတ္ ရွိဝသခင္၏ေျခေတာ္မွာ ေလာကကိုေဖာ္ေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္ သည္
ငါသည္ ရွိဝသခင္၏ရင္၌ရွိသကဲ့သို႔ တစ္ေလာကလံုး၌လည္း တည္ရွိသည္ဟု အဓိပၸာယ္ရသည္
လက္တို႔ကိုျဖတ္၍ ခါးေတာ္၌ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာ ေလာကီအလုပ္တို႔မွ ရပ္၍ ငါ့ထံေတာ္သို႔ခ်ဥ္းကပ္ခဲ့ၾကေလာ့ ဟု တပည့္သားသမီးမ်ားကို အသိေပးထားျခင္းျဖစ္သည္
သင္တို႔၏လက္မ်ားသည္ ေလာကီကိစၥမ်ားတြင္ မအားမလပ္ေအာင္လုပ္ကိုင္ေနျခင္း မွရပ္တန္႔၍ သင္တို႔လက္မ်ားအား ငါ့ထံေတာ္တြင္ ဝန္းရံေစေလာ့ဟု မယ္ေတာ္မွ ဆံုးမအသိေပးထားျခင္းျဖစ္သည္
ေခါင္းျပတ္မ်ားကို သီကံုး၍ လည္ေတာ္တြင္ ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာလည္း သင္တို႔သည္ ဒြာရဣေႁႏၵတို႔ကို ထိန္းခ်ဳပ္၍ ၿငိမ္သက္ေစလ်က္ ငါ့ရင္ခြင္သို႔ လာၾကေလာ့ဟု မယ္ေတာ္မွ ဖိတ္ေခၚေတာ္မူထားျခင္းျဖစ္သည္
အေၾကာင္းမွာ မ်က္စိ နား ႏွာေခါင္း လွ်ာ အေရျပား စိတ္ တည္းဟူေသာ အာရံုခံစားမႈကိုလက္ခံရာ ဒြါရေျခာက္ပါး တံခါးေျခာက္ေပါက္တို႔သည္ ဦးေခါင္းတြင္ အားလံုးေတြ႕ႏိုင္ေပရာ ဦးေခါင္းမ်ားကိုျဖတ္ထား၍ လည္ေတာ္တြင္ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာ သင္တို႔သည္ ဒြါရေျခာက္ပါးကို ႏိုင္ေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္၍ အာရံုမ်ားကို ပယ္သတ္ကာ ငါ့ထံတြင္ ခိုလႈ့ံေလာ့ ဟု မယ္ေတာ္မွေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္
လျခမ္းေကြးသ႑ာန္ ဓားေကာက္မွာ ဉာဏ္ပညာကို ေဖာ္ေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္သည္
ဉာဏ္ပညာတည္းဟူေသာဓားျဖင့္ အာရံုမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္ပယ္သတ္ေလာ့ဟူေသာအဓိ ပၸာယ္ျဖင့္ ဘယ္ဘက္အထက္လက္ေတာ္တြင္ ဓားေကာက္ကိုကိုင္ကာ ဘယ္ဘက္ေအာက္လက္ေတာ္တြင္ လတ္လတ္ဆတ္ဆတ္ျဖတ္ထားေသာေခါင္းျ ပတ္ကို ကိုင္ဆြဲထားျခင္းျဖစ္သည
ယာဘက္အထက္လက္ေတာ္သည္ ေဘးရန္ကင္းေစဟု အဘယမုျဒာ ျပထားၿပီး ယာေအာက္လက္ေတာ္မွာ အလိုရွိတိုင္းျပည့္ေစ အက်ိဳးေပးေစဟု အဓိပၸာယ္ရေသာ ဝရဒမုျဒာကို ျပထားသည္
ဉာဏ္ပညာျဖင့္ အာရံုမ်ားကို ပယ္သတ္၍ ငါ့ဆီသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေလာ့
ထိုသို႔ျပဳလ်င္ သင္တို႔တြင္ ေဘးဘယာမရွိေတာ့ဘဲ အလိုရွိေသာဆုကိုရလိမ့္မည္ဟု အဓိပၸာယ္ ေဖာ္ေဆာင္ေနသည္
နားေတာ္၂ဖက္တြင္ အေလာင္းတစ္စံုကို ဆြဲထားသည္
ယာနားေတာ္ရွိအေလာင္းမွာ ေနမင္းျဖစ္ၿပီး ဘယ္နားေတာ္ရွိအေလာင္းမွာ လမင္းျဖစ္သည္
ေနလတို႔သည္ ေန႔ႏွင့္ညကို ကိုယ္စားျပဳသည္
ေန႔ႏွင့္ညတို႔သည္ အခ်ိန္ကို ကိုယ္စားျပဳသည္
ငါသညအခ်ိန္ကာလ၏ အထိမ္းခ်ဳပ္ခံမဟုတ္ အခ်ိန္ကာလကိုသာ ငါက ထိန္းလ်ဳပ္ထားသည္ဟု ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည
လွ်ာေတာ္ကို ရွည္လ်ားစြာထုတ္၍ သြားေတာ္မ်ားျဖင့္ကိုက္ထားျခင္း မွာ ရမၼက္တည္းဟူေသာ လွ်ာကို သတိတည္းဟူေသာ သြားျဖင့္ထိန္းခ်ဳပ္ကာ ၿငိမ္ဝပ္ေစေလာ့ဟု မယ္ေတာ္မွ ဆံုးမေတာ္မူထားျခင္းျဖစ္သည္
မ်က္လံုးေတာ္မွာ သံုးလံုးျဖစ္သည္
အရာရာကို ပကတိမ်က္စိျဖင့္မွ်သာမၾကည့္ဘဲ ဉာဏ္မ်က္စိျဖင့္ရႈျမင္ကၾကေလာ့ဟု ဆိုလိုသည္
တတိယမ်က္လံုးေတာ္မွာ ဉာဏ္မ်က္လံုးေတာ္ျဖစ္သည္
ဦးေခါင္းေတာ္ဘယ္ဘက္တြင္ လျခမ္းေကြးကို ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာ မေသေဆးအၿမိဳက္ရည္သည္ ဉာဏိပညာ၌ရွိသည္ဟု ေဖာ္ျပေနသည္
လျခမ္းေကြးသည္ အၿမိဳက္ေဆးရည္၏သေကၤတျဖစ္ၿပီး ဦးေခါင္းသည္ အသိဉာဏ္ပညာကို ကိုယ္စားျပဳသည္
ဆံပင္ဖားလ်ားခ်ထားျခင္းမွာ အခ်ဳပ္အေႏွာင္ကင္း၍ လြတ္လပ္ျခင္း၏သေကၤတျဖစ္သည္
ဆံေတာ္မ်ား အထက္သို႔လြင့္ပ်ံေနဟန္မွာ ဉာဏ္ပညာျဖင့္ အခ်ဳပ္အေႏွာင္မ်ားမွကင္းလြတ္ကာ အထက္သို႔တကိေလာ့ဟု နိမိတ္ျပထားဟန္ျဖစ္သည္
ကိုယ္ေတာ္တြင္ အဝတ္အထည္ ဝတ္ဆင္မထားျခင္းမွာ အေပၚယံအကာမ်ားမွ ကင္းလြတ္ေစကာ အႏွစ္သာရရွာေဖြေလာ့ဟု လမ္းညႊန္ေတာ္မူျခင္းျဖစ္သည္
သုႆာန္တြင္ တည္ေနဟန္မွာ သတၱဝါအားလံုးသည္ ေသျခင္းအဆံုးျဖစ္သည္ဟု သတိေပးျခင္းပင္
ေခြးအမ်ားသည္ ေခါင္းျပတ္မွ ေသြးမ်ားေသာက္ေနဟန္မွာ ဉာဏ္နည္းသူတို႔သည္ ငါ့ထံသို႔ခ်ဥ္းကပ၍ အာရံုခံစားရန္ ေလာကီစည္းစိမ္မ်ားကိုေတာင္းၾကသျ ဖင့္ သူတို႔သည္ သူတို႔လိုရာကိုရၾကေသာ္လည္း ငါအမွန္ေပးေသာ စစ္မွန္ေသာခ်မ္းသာကို မယူႏိုင္ၾကေပဟု မယ္ေတာိမွ ပံုေဆာင္ျပသထားျခင္းျဖစ္သည္
ဒကၡိဏာကာလီမယ္ေတာ္၏ နာမေတာ္ ရုပ္သြင္ေတာ္ကို တပည့္ေတာ္သည္ ရိုေသျမတ္ႏိုးစြာ ရွိခိုးသီကံုးလိုက္ပါသည္မယ္ေတာ္ ႀကီးဘုရား
္
ေျမျပင္ သို႔မဟုတ္ ရွိဝသခင္၏ေျခေတာ္မွာ ေလာကကိုေဖာ္ေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္
ငါသည္ ရွိဝသခင္၏ရင္၌ရွိသကဲ့သို႔ တစ္ေလာကလံုး၌လည္း တည္ရွိသည္ဟု အဓိပၸာယ္ရသည္
လက္တို႔ကိုျဖတ္၍ ခါးေတာ္၌ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာ ေလာကီအလုပ္တို႔မွ ရပ္၍ ငါ့ထံေတာ္သို႔ခ်ဥ္းကပ္ခဲ့ၾကေလာ့ ဟု တပည့္သားသမီးမ်ားကို အသိေပးထားျခင္းျဖစ္သည္
သင္တို႔၏လက္မ်ားသည္ ေလာကီကိစၥမ်ားတြင္ မအားမလပ္ေအာင္လုပ္ကိုင္ေနျခင္း
ေခါင္းျပတ္မ်ားကို သီကံုး၍ လည္ေတာ္တြင္ ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာလည္း သင္တို႔သည္ ဒြာရဣေႁႏၵတို႔ကို ထိန္းခ်ဳပ္၍ ၿငိမ္သက္ေစလ်က္ ငါ့ရင္ခြင္သို႔ လာၾကေလာ့ဟု မယ္ေတာ္မွ ဖိတ္ေခၚေတာ္မူထားျခင္းျဖစ္သည္
အေၾကာင္းမွာ မ်က္စိ နား ႏွာေခါင္း လွ်ာ အေရျပား စိတ္ တည္းဟူေသာ အာရံုခံစားမႈကိုလက္ခံရာ ဒြါရေျခာက္ပါး တံခါးေျခာက္ေပါက္တို႔သည္ ဦးေခါင္းတြင္ အားလံုးေတြ႕ႏိုင္ေပရာ ဦးေခါင္းမ်ားကိုျဖတ္ထား၍ လည္ေတာ္တြင္ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာ သင္တို႔သည္ ဒြါရေျခာက္ပါးကို ႏိုင္ေအာင္ထိန္းခ်ဳပ္၍ အာရံုမ်ားကို ပယ္သတ္ကာ ငါ့ထံတြင္ ခိုလႈ့ံေလာ့ ဟု မယ္ေတာ္မွေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္သည္
လျခမ္းေကြးသ႑ာန္ ဓားေကာက္မွာ ဉာဏ္ပညာကို ေဖာ္ေဆာင္ထားျခင္းျဖစ္သည္
ဉာဏ္ပညာတည္းဟူေသာဓားျဖင့္ အာရံုမ်ားကို ထိန္းခ်ဳပ္ပယ္သတ္ေလာ့ဟူေသာအဓိ
ယာဘက္အထက္လက္ေတာ္သည္ ေဘးရန္ကင္းေစဟု အဘယမုျဒာ ျပထားၿပီး ယာေအာက္လက္ေတာ္မွာ အလိုရွိတိုင္းျပည့္ေစ အက်ိဳးေပးေစဟု အဓိပၸာယ္ရေသာ ဝရဒမုျဒာကို ျပထားသည္
ဉာဏ္ပညာျဖင့္ အာရံုမ်ားကို ပယ္သတ္၍ ငါ့ဆီသို႔ ခ်ဥ္းကပ္ေလာ့
ထိုသို႔ျပဳလ်င္ သင္တို႔တြင္ ေဘးဘယာမရွိေတာ့ဘဲ အလိုရွိေသာဆုကိုရလိမ့္မည္ဟု အဓိပၸာယ္ ေဖာ္ေဆာင္ေနသည္
နားေတာ္၂ဖက္တြင္ အေလာင္းတစ္စံုကို ဆြဲထားသည္
ယာနားေတာ္ရွိအေလာင္းမွာ ေနမင္းျဖစ္ၿပီး ဘယ္နားေတာ္ရွိအေလာင္းမွာ လမင္းျဖစ္သည္
ေနလတို႔သည္ ေန႔ႏွင့္ညကို ကိုယ္စားျပဳသည္
ေန႔ႏွင့္ညတို႔သည္ အခ်ိန္ကို ကိုယ္စားျပဳသည္
ငါသညအခ်ိန္ကာလ၏ အထိမ္းခ်ဳပ္ခံမဟုတ္ အခ်ိန္ကာလကိုသာ ငါက ထိန္းလ်ဳပ္ထားသည္ဟု ဆိုလိုျခင္းျဖစ္သည
လွ်ာေတာ္ကို ရွည္လ်ားစြာထုတ္၍ သြားေတာ္မ်ားျဖင့္ကိုက္ထားျခင္း
မ်က္လံုးေတာ္မွာ သံုးလံုးျဖစ္သည္
အရာရာကို ပကတိမ်က္စိျဖင့္မွ်သာမၾကည့္ဘဲ ဉာဏ္မ်က္စိျဖင့္ရႈျမင္ကၾကေလာ့ဟု ဆိုလိုသည္
တတိယမ်က္လံုးေတာ္မွာ ဉာဏ္မ်က္လံုးေတာ္ျဖစ္သည္
ဦးေခါင္းေတာ္ဘယ္ဘက္တြင္ လျခမ္းေကြးကို ဆင္ျမန္းထားျခင္းမွာ မေသေဆးအၿမိဳက္ရည္သည္ ဉာဏိပညာ၌ရွိသည္ဟု ေဖာ္ျပေနသည္
လျခမ္းေကြးသည္ အၿမိဳက္ေဆးရည္၏သေကၤတျဖစ္ၿပီး ဦးေခါင္းသည္ အသိဉာဏ္ပညာကို ကိုယ္စားျပဳသည္
ဆံပင္ဖားလ်ားခ်ထားျခင္းမွာ အခ်ဳပ္အေႏွာင္ကင္း၍ လြတ္လပ္ျခင္း၏သေကၤတျဖစ္သည္
ဆံေတာ္မ်ား အထက္သို႔လြင့္ပ်ံေနဟန္မွာ ဉာဏ္ပညာျဖင့္ အခ်ဳပ္အေႏွာင္မ်ားမွကင္းလြတ္ကာ အထက္သို႔တကိေလာ့ဟု နိမိတ္ျပထားဟန္ျဖစ္သည္
ကိုယ္ေတာ္တြင္ အဝတ္အထည္ ဝတ္ဆင္မထားျခင္းမွာ အေပၚယံအကာမ်ားမွ ကင္းလြတ္ေစကာ အႏွစ္သာရရွာေဖြေလာ့ဟု လမ္းညႊန္ေတာ္မူျခင္းျဖစ္သည္
သုႆာန္တြင္ တည္ေနဟန္မွာ သတၱဝါအားလံုးသည္ ေသျခင္းအဆံုးျဖစ္သည္ဟု သတိေပးျခင္းပင္
ေခြးအမ်ားသည္ ေခါင္းျပတ္မွ ေသြးမ်ားေသာက္ေနဟန္မွာ ဉာဏ္နည္းသူတို႔သည္ ငါ့ထံသို႔ခ်ဥ္းကပ၍ အာရံုခံစားရန္ ေလာကီစည္းစိမ္မ်ားကိုေတာင္းၾကသျ
ဒကၡိဏာကာလီမယ္ေတာ္၏ နာမေတာ္ ရုပ္သြင္ေတာ္ကို တပည့္ေတာ္သည္ ရိုေသျမတ္ႏိုးစြာ ရွိခိုးသီကံုးလိုက္ပါသည္မယ္ေတာ္
္
#ကုိမ်ိဳးထြန္း
#ေမွာ္ပညာ
#ေမွာ္ပညာ
No comments:
Post a Comment