လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္
ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ အဆင္ဆင္ေျပေျပေနႏိုင္
ဖို႔ကလည္း
အေရးႀကီးတဲ့
အစိတ္အပိုင္း
တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ တစ္ပတ္မွာ ေလးဆယ့္
ရွစ္နာရီေလာက္က ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္
ဖက္ေတြနဲ႔
အတူျဖတ္သန္းရတဲ့ အခ်ိန္ ေတြျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒီမွာ
တစ္ဦးနဲ႔တစ္ဦး
အဆင္မေျပမႈေတြရွိေနရင္ အလုပ္ခြင္က စိတ္ပ်က္ဖြယ္အတိျဖစ္ေနတတ္ပါတယ္။
လုပ္ငန္းခြင္မွာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အခ်င္းခ်င္းဆိုတာ တစ္ဦးကိုတစ္ဦးအမွီ သဟဲျပဳၿပီး၊ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး ဝိုင္းဝန္းကူညီ ၿပီး ရွင္သန္ရပ္တည္ေနၾကတာပါ။ အလုပ္ ထြက္ရျခင္းအေၾကာင္းအခ်က္ေတြထဲမွာ တစ္ခ်က္အပါအဝင္ျဖစ္တဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္နဲ႔ အဆင္ေျပေအာင္ ဘယ္လိုေနထိုင္မလဲဆိုတာၾကမလဲဆိုတာ ဒီတစ္ပတ္မွာ ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။
လုပ္ငန္းခြင္မွာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ အခ်င္းခ်င္းဆိုတာ တစ္ဦးကိုတစ္ဦးအမွီ သဟဲျပဳၿပီး၊ တစ္ဦးကိုတစ္ဦး ဝိုင္းဝန္းကူညီ ၿပီး ရွင္သန္ရပ္တည္ေနၾကတာပါ။ အလုပ္ ထြက္ရျခင္းအေၾကာင္းအခ်က္ေတြထဲမွာ တစ္ခ်က္အပါအဝင္ျဖစ္တဲ့ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္နဲ႔ အဆင္ေျပေအာင္ ဘယ္လိုေနထိုင္မလဲဆိုတာၾကမလဲဆိုတာ ဒီတစ္ပတ္မွာ ေဖာ္ျပေပးသြားပါမယ္။
ႏွစ္လိုဖြယ္ျဖစ္ေအာင္ေနထိုင္ပါ
လုပ္ငန္းခြင္မွာ လူအမ်ိဳးမ်ိဳး၊ စ႐ိုက္ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိေပမဲ့ အားလံုးညီၫြတ္မွ အလုပ္ ကိုေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္နဲ႔ ၿပီးဆံုးေအာင္ လုပ္ႏိုင္မွာပါ။ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ ေတြကို ကိုယ့္ရဲ႕ၾကင္နာမႈ၊ အခ်င္းခ်င္း ေလးစားမႈနဲ႔ ေႏြးေထြးမႈတို႔ကို ျပသပါ။ ကိုယ္က အားလံုးကို ေႏြးေထြးမႈမရွိဘဲ ဆက္ဆံမယ္၊ ကိုယ့္ရဲ႕ အၿပံဳးတစ္ခုေပးဖို႔ ကိုေတာင္ တြန္႔တိုေနမယ္ဆိုရင္ ကိုယ္က လုပ္ငန္းခြင္မွာ အထီးက်န္စြာ ေနထိုင္သြား ရဖို႔ ေသခ်ာသေလာက္ပါပဲ။
ၿပံဳးပါ။ ကိုယ့္ရဲ႕ ႏွစ္လိုဖြယ္အၿပံဳးတစ္ ခုက လူတိုင္းနဲ႔ အဆင္ေျပေျပေနႏိုင္ ေစတဲ့ အစြမ္းထက္တဲ့ နည္းလမ္းတစ္ခုျဖစ္ ပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ အၿပံဳးတစ္ခုက လုပ္ေဖာ္ ကိုင္ဖက္ေတြရဲ႕ ခင္မင္မႈ၊ တစ္ဦးနဲ႔ တစ္ဦး အျပန္အလွန္ကူညီေဖးမမႈေတြ လြယ္လြယ္ ကူကူရႏိုင္မယ့္ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္း တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
အေသးအဖြဲ႔ကိစၥေလးကအစ အေလး အနက္ထားေၾကာင္း ျပသပါ
ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ စကားစျမည္ေျပာရင္း သူတို႔ေတြရဲ႕ အႀကိဳက္ဆံုး အစားအစာ၊ အႀကိဳက္ဆံုး အေရာင္၊ အႀကိဳက္ဆံုးစာအုပ္၊ အႀကိဳက္ ဆံုး ႐ုပ္ရွင္၊ အႀကိဳက္ဆံုးသီခ်င္းစတဲ့ သူတို႔ စိတ္ဝင္စားတဲ့အရာေတြ၊ ဝါသနာပါတဲ့ အရာေတြကို ဂ႐ုတစိုက္မွတ္သားထားၿပီး အခါခြင့္သင့္တဲ့အခါ သူႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ အရာေတြကို ကိုယ္ကဂ႐ုတစိုက္နဲ႔ မွတ္ သားထားတယ္ဆိုတာကို ျပသျခင္းအား ျဖင့္ ခိုင္ၿမဲတဲ့ ဆက္ဆံေရးတစ္ခုကို တည္ ေဆာက္ႏိုင္မွာျဖစ္ပါတယ္။
တျခားသူရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈအတြက္ အသိအမွတ္ျပဳပါ
ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္တစ္ ေယာက္ေယာက္ရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈ၊ ထူးခြ်န္ မႈတို႔အတြက္ အသိအမွတ္ျပဳမႈကလည္း အေရးႀကီးတဲ့ အခ်က္တစ္ခ်က္ပါ။ ကိုယ့္ ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္က ရာထူးတိုးသြားလို႔ ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွာ အလုပ္ ကိစၥေအာင္ျမင္သြားလို႔ပဲျဖစ္ျဖစ္ ကိုယ့္ရဲ႕ ဝမ္းေျမာက္ဂုဏ္ျပဳစကားကလည္း လုပ္ ေဖာ္ကိုင္ဖက္နဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ၾကားက ဆက္ဆံ ေရးကို ပိုမိုခိုင္ၿမဲေစပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ေအာင္ ျမင္မႈအတြက္ မနာလိုဝန္တိုျဖစ္မယ့္အစား မုဒိတာပြားႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါ။ ဒီအ ခ်က္က ကိုယ့္ရဲ႕ ဒုတိယအိမ္လို႔ ဆိုႏိုင္တဲ့ အလုပ္ခြင္မွာ လူေကာစိတ္ပါေပ်ာ္ရႊင္ႏိုင္ မယ့္ အခ်က္တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။
အခ်င္းခ်င္း အျပန္အလွန္ေလးစားပါ
လုပ္ငန္းခြင္မွာ အခ်င္းခ်င္းေလးစား မႈက ဆက္ဆံေရးကို ခိုင္ၿမဲေစပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ကို အဆိုးျမင္တဲ့ အျပဳအမူ၊ အေျပာအဆိုေတြကို ေရွာင္ က်ဥ္သင့္ပါတယ္။ သူက ကိုယ့္ေလာက္ မေတာ္ဘူး၊ ကိုယ္ကသာ ဒီကုမၸဏီမွာ အေရးအပါဆံုး ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္စတဲ့ အေတြးေတြနဲ႔ ေမာက္ေမာက္မာမာေျပာ ဆိုဆက္ဆံမႈေတြက လုပ္ငန္းခြင္အတြင္း အျပန္အလွန္ေလးစားမႈကို ပ်က္ယြင္းေစ တာကို အထူးဂ႐ုျပဳေစလိုပါတယ္။
ပုဂၢိဳလ္ေရးေဝဖန္တာမ်ိဳးေရွာင္ပါ
လုပ္ငန္းခြင္နဲ႔ မပတ္သက္တဲ့ လူတစ္ ဦးခ်င္းရဲ႕ ပုဂၢိဳလ္ေရးဆိုင္ရာ လြတ္လပ္ခြင့္ ကို ေဝဖန္တာမ်ိဳး ေရွာင္ရပါမယ္။ ကိုယ္နဲ႔ မသက္ဆိုင္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေရးဆိုင္ရာေဝဖန္ ခ်က္ေၾကာင့္ ခင္မင္မႈပ်က္ျပားေစႏိုင္ပါ တယ္။ ကိုယ့္ေနာက္ကြယ္မွာ တစ္စံုတစ္ ေယာက္က ကိုယ့္အေၾကာင္း ေျပာဆိုတာ မႀကိဳက္ဘူးဆိုရင္ ကိုယ္ကလည္း သူတစ္ ပါးေနာက္ကြယ္မွာ သူ႔အေၾကာင္း အဆိုး ျမင္တဲ့ဘက္က ေျပာဆိုေဝဖန္တာမ်ိဳး မလုပ္သင့္ပါဘူး။
စိတ္ေကာင္းေမြးျမဴပါ
ဘယ္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ကမွ အဆိုးျမင္တဲ့သူတစ္ေယာက္၊ မေကာင္းတဲ့ အက်င့္ရွိသူတစ္ေယာက္အနားမွာ မေန ခ်င္ၾကပါဘူး။ လုပ္ငန္းခြင္အတြင္းမွာ ကိုယ့္ ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ အဆင္ေျပေျပ ေနခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ စိတ္ေကာင္းေမြး ျမဴဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ စကားကိုေျဖာင့္မတ္ မွန္ကန္စြာေျပာဆိုတတ္ၿပီး တစ္ပါးသူ အခက္အခဲႀကံဳလာခ်ိန္တိုင္း ေႏြးေထြးစြာ ေဖးမတတ္သူ၊ မွန္ကန္တဲ့ အႀကံÓဏ္ေတြ ေပးတတ္သူ၊ အရာရာတိုင္းကို မွ်ေဝခံစား ေပးသူတစ္ေယာက္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြနဲ႔ အဆင္ေျပေျပ လက္တြဲလုပ္ကိုင္ႏိုင္မွာ အေသအခ်ာပါပဲ။
လုပ္ငန္းကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တိုင္ပင္ႏွီး ေႏွာပါ
ကိုယ္က အဲဒီအလုပ္နဲ႔ ဘယ္ေလာက္ ပင္ အကြ်မ္းတဝင္ျဖစ္ေနေစဦး ကိုယ့္ရဲ႕ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြကို အႀကံဉာဏ္ ေတာင္းတာမ်ိဳး၊ သူတို႔ရဲ႕ အိုင္ဒီယာကို ေမးျမန္းတာမ်ိဳးက လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္နဲ႔ ကိုယ့္ရဲ႕ ဆက္ဆံေရးကို ပိုမိုေကာင္းမြန္ဖို႔ အေထာက္အပံ့ျဖစ္ေစပါတယ္။ ဒီအလုပ္ မွာ ဒီလိုေလးေတာ့ လုပ္ထားတယ္၊ ဘာလို အပ္မလဲ ၾကည့္ေပးပါဦး..၊ ဒီပေရာဂ်က္ မွာ ဘယ္လိုအိုင္ဒီယာေလးနဲ႔ ဆန္းသစ္ ေအာင္လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ..စတဲ့ အႀကံ ျပဳခ်က္ေတာင္းတာမ်ိဳးက လုပ္ငန္းခြင္မွာ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္နဲ႔ ေကာင္းမြန္တဲ့ ဆက္ ဆံေရးကို ျဖစ္ေစႏိုင္တယ္လို႔ ဆိုၾကပါ တယ္။
ေက်ာ့ေကခိုင္ - myanmar-network.net
No comments:
Post a Comment