Thursday, January 14, 2016

အရမ္းၾကိဳက္မိေသာတဂိုး၏ကဗ်ာတစ္ပုဒ္

ခ်စ္သူကသာ ခြင့္ၿပဳမည္ဆိုလွ်င္
ကၽြန္ေတာ္၏ေတးသြားကို
ရပ္ထားလိုက္ပါမည္။
ခ်စ္သူ၏ ႏွလံုးအိမ္ကို ရုန္းၾကြေစမည္ဆိုလွ်င္
ကၽြန္ေတာ့္မ်က္လံုးမ်ားကို
သူ့မ်က္ႏွာမွ အေ၀းသို့ ဖယ္ခြာေပးပါမည္။
ကၽြန္ေတာ္ရွိေနသည့္အတြက္ေၾကာင့္
ခ်စ္သူသည္ သြားလမ္းမွာ ပင္ပမ္းရသည္ဆိုလွ်င္
ေဘးဘီကို ေရာက္သည္အထိ
အၿခားလမ္းမွ ကၽြန္ေတာ္ေလွ်ာက္ပါမည္။

ခ်စ္သူ ပန္းကံုးသီရန္
အေႏွာင့္အယွက္ၿဖစ္ရသည္ဆိုလွ်င္
သူ၏ပန္းေတာမွ ေ၀းရာသို့
ကၽြန္ေတာ္ယို့ယိမ္း ထြက္ခြာေပးပါမည္။
ခ်စ္သူ၏ေရၿပင္အလ်င္ကို
လွိုင္းတို့ၿဖင့္ တိမ္းေမွာက္ ပ်ိဳ့အန္ေစသည္ဆိုလွ်င္
သူ၏ကမ္းေၿခမွ
ကၽြန္ေတာ္ ေလွာ္တက္ကို လႊတ္ခ်လိုက္ပါမည္။

No comments: